Die ander verteydigung vnd erklerung der Christlichen Lehr/ in etlichen fürnemen hauptstucken/ die dieser zeyt zů Bon[n]/ vnd etlichen anderen Stetten vnnd [...] : Mit bestendigem widerlegen des lester vrtheyls/ welches etliche/ die sich nennen Deputaten der Vniuersität ... zu Cöllen/ hieuor haben außgehen laßen / Durch Martinum Bucerum. Bon[n] : von der Mülen, 1543
Content
PDF Front cover
PDF Endsheet
PDF Title page
PDF Vored Martini Buceri
PDF [Ir] Der erst haupt artickel/ von der Erbsünden/ vnd verletzten natur.
PDF XIr Der ander artikel Von gůten wercken/ vnd jren verdienst.
PDF XVIIIv Der dritte artikel Von verehrung/ fürbit/ vnd anrůffen der Heiligen.
PDF XXIv Von dem waren vnd falschen anbetten vnd anrůffen Gottes/ von dem waren Gottes dienst/ vnd allerley Abgottereyen.
PDF XXXVIv Antwort auff der C. Deputaten fůr geben/ vom anrůffen der heyligen/ vnnd Sophistischem anfechten vnser Christlichen lehre.
PDF LXIXr Befestigung des/ das wir nit wissen mögen ob die abgestorbenen Heiligen vnser gebet an sie hören oder wissen.
PDF LXXVIv Antwort auff etlich neben Calumnien/ vnd felschliches verkeren vnd anklagen der C. Deputaten/ bey diesem Artikel.
PDF LXXXIr Wie Gott den Leuthen vmb seiner Heyligen willen gůts thůt/ Vnnd von den berömpten wunderwercken/ die bey den Heiligen gedechtnissen geschehen sollen.
PDF LXXXVIr Ferner antwort vff der C. Deputaten verkere[n].
PDF XCv Der vierdte hauptarticel von der Confirmation/ das ist/ der Firmung vnd bestetigung in die gantze Christliche Gemeinschafft.
PDF XCIIv Der fünffte hauptartikel Von dem H. Abendtmal Christi/ vnd Messen.
PDF XCVIIIv Antwort auff der C. Deputaten Sophismata vnd Calumnias hiewider/ vnd nemlich vff die Sophismata vnd Calumnias wider das abhalten vom H. Abentmal der sündigen/ vnnd meyden der sündigen Priester.
PDF CIIIIr Auff die sophismata der C. Deputaten wider das ich geschriben/ das alle gleubigen/ die bey dem H. Abentmal sein/ zů vermanen sein/ das sie auch die H. Sacramenten mit entpfahen.
PDF CVIr Von der haltung/ des H. Abendtmals.
PDF CIXv Wie schwerlich der glaube an Christum verletzet/ Vnd der aberglaube gestercket werde durch daß vnuerstendig singen vnd lesen in den Messen.
PDF CXIIr Von der Außspendung vnd niessung der H. Sacramenten.
PDF CXVr Antwort vff der C. Deputaten verkerung vnd lesterung hie wider/ Vnd erstlich vff die/ so sie wider die haltung deß H. Abendtmals einbringen.
PDF CXXr Von den Winckelmessen.
PDF CXXIr Vff das sie wider das Christliche auszspenden vnd niessen der H. Sacramenten geschriben haben.
PDF CXXIIr Wie beyde gestalt der H. Sacramenten von nöten.
PDF CXXIXr Antwort vff das die C. Deputaten von jren neuwen neben fünden bey diesem Sacrament fürwerffen.
PDF CXXXVr Der fünffte [i. e. sechste] hauptartickel von der Penitentz.
PDF CXXXVIr Der vi. [i. e. vii.] hauptartikel von der Christlichen Gemeinden/ jren waren glideren/ dieneren/ gewalt vn[d] ordnung/ Vnd wer als ein ketzer vnd von der kirchen abtrinnig zu halten seye
PDF CXXXVIIv Ablenung der falschen/ vnd grewlichen lesterung wider die Protestierenden Stende/ ein Stat Straßburg/ vnd mein person.
PDF CXLv Nun vff die Calumnien wider mein Person.
PDF Endsheet
PDF Back cover
PDF Spine