- Alle Titel
- Klassifikation (DDC)
- Besondere Sammlungen
- Veröffentlichungen der Universität
- Erzbischöfliche Akademische Bibliothek Paderborn
- Amtliche Mitteilungen. Verkündungsblatt der Universität Paderborn.
- Socioeconomics of personnel papers
- Wirtschaftspädagogische Beiträge
- Verlagsschriftenreihe des Heinz Nixdorf Instituts
- Sammlung J. A. Schmoll gen. Eisenwerth
- Studien der Paderborner Komparatistik
- Paderborner Schriften zur sonderpädagogischen Förderung
- The Encyclopedia of Concise Concepts by Women Philosophers
- Sammlung Ralf-Günter Stefan
- Sonstiges
- Paderborner Historische Mitteilungen
- Sammlung Höxter
- Bibliothekskatalog der Paderborner Kapuziner von 1761
- Zeitzeugen der Digitalisierung
- Erwin Quedenfeldt: Einzelbilder vom Mittelrhein
- Erwin Quedenfeldt: Einzelbilder von der Mosel
- Two-way multihead automata over a one-letter alphabetIn: R.A.I.R.O Informatique théorique, Jg. 14.1980, S. 67-82 
 
 
- Uniqueness of the Cauchy problem for convolution equationsIn: Journal für die reine und angewandte Mathematik, Jg. 1980, S. 1-15 
- An universal hardware editor based on an algebraic model of the time-behaviour of digital circuitsIn: Discrete Systems = Diskretnye Sistemy, Vol. 5: Section GH : analysis and simulation , IFAC-Symposium Discrete Systems : (Dresden) : 1977.03.14-19, Jg. 1977, S. 36-45 
 
- Using transaction import statements for integrity control optimizationIn: Computer applications and design abstraction, 1992 / Energy Sources Technology Conference and Exhibition <1992, Houston, Tex.>, Jg. 1992, S. 91-98 
 
- Versatility of bulk synchronous parallel computingfrom the heterogeneous cluster to the system on chip2008 
 
- VLSI design of an associative memory based on distributed storage of informationIn: VLSI design of neural networks, Jg. 1991, S. 153-168 
- VLSI implementation of an associative memory based on distributed storage of informationIn: Neural networks, Jg. 1990, S. 267-276 
 
- When does the Riesz representation theorem hold?In: Archiv der Mathematik, Jg. 1977, S. 173-181 
 
- Will Logo environments really improve education?In: Mathematiques pour tous ä I'age de I'ordinateur. Compte rendu de la 37e rencontre internationale de la CIEAEM a Lerden 1985, Jg. 1986, S. 336-342 
 
 
