Selfishness and morality in social and organizational behavior
essays in experimental economicsStephan, Nina Lucia ; Stephan, Nina LuciaElektronische Ressource, Paderborn, 2019Separation algorithms for cutting planes based on mixed integer row relaxations
implementation and evaluation in the context of mixed integer programming solver softwareChristophel, Philipp M.2009Service system innovation: an ambidexterity perspective
Wolf, Verena ; Beverungen, Daniel ; Wessel, Lauri ; Trier, MatthiasElektronische Ressource, Paderborn, 2020Signaling, screening and self-selection in student scholarship applications
An empirical investigation of stipend awarding decisions in GermanyKurze, Linda Sophia2013Simulation-based analysis of forecast performance evaluations for airline revenue management
Cleophas, Catherine2009Situativer Methoden- und Werkzeugeinsatz für das Management von IT-Projekten in kleinen und mittleren Unternehmen
Konzeption einer Methodik und Entwurf eines webbasierten EntscheidungsunterstützungssystemsToschläger, Markus2004Social information acquisition and decision-making with social information
essays on experimental economics : SynopsisBopp, Fabian Johannes ; Schnedler, Wendelin ; Fahr, RenéElektronische Ressource, Paderborn, 2023The socio-economics of the employment relationship
insider-ökonometrische Untersuchung von Nutzen, Arbeitszufriedenheit, Motivation und Leistung im Rahmen des erwerbswirtschaftlichen BeschäftigungsverhältnissesMarkert, Cornelius ; Frick, BerndElektronische Ressource, Paderborn, 2019The strategic integration of human resource management
Wach, Bernhard ; Kabst, Rüdiger ; Schneider, Martin ; Schaper, Niclas ; Haake, Claus-JochenElektronische Ressource, Paderborn, 2019Strategische Erfolgsfaktoren für Contracting-Angebote von Energieversorgungsunternehmen
Meinefeld, Matthias2004Striving for efficiency in the German health care sector: five empirical essays in health economics
Thönnes, Stefanie ; Schmitz, Hendrik ; Wübker, AnsgarElektronische Ressource, Paderborn, 2020Systemansatz eines kollaborativen und wissensintensiven Dienstleistungsmanagements
Knowledge Intensive Service Management System (KISMS) ; Analyse, Vorgehensmodell, Referenzprozesse und Orchestrierungskonzept zur Unterstützung wissensintensiver DienstleistungsunternehmenKemper, Lars2007